Thursday, February 14, 2019

Dari agen upgrade ke stokis - Suzyhoney Herbs

Alhamdulillah syukur sangat.

Hari ni 14 Feb 2019 genap setahun jadi Stokis Suzyhoney.
Perasaan?
Ya happy sangat.






Nak tahu tak macam mana saya boleh terjatuh hati dengan suzyhoney ni?

Kisahnya saya mula guna produk suzyhoney ni pada tahun 2015. Masa tu saya ada masalah senggugut yang teruk. Pernah senggugut sampai berguling-guling tahan sakit. Masa tu juga saya selalu follow founder suzyhoney iaitu Kak Suzy. Saya suka baca semua petua yang selalu kak suzy share di facebook. Rupanya kak suzy pun ada jual jamu homemade. Saya pun apa lagi terus cuba jamu tu. Lepas tu memang betul-betul tak sangka, next period saya langsung tak senggugut. Sampai lah sekarang saya dah tak da senggugut. Memang bagus jamu kak suzy.

Masa tu jugak saya dapat tahu kak suzy sedang cari agen. Saya terus sign up jadi agen. Fuhhhh memang huru hara bila jadi agen ni sebab order tak putus-putus masuk. Setiap hari ada je orang cari produk suzyhoney walaupun masa tu (tahun 2015), suzyhoney baru je bermula.

Setelah 3 tahun jadi agen, tiba-tiba kak suzy buka peluang untuk jadi stokis. Terus saya sign up jadi stokis walaupun masa tu saya tengah pantang anak no 2, Affan Zihni. Dan hari ni genaplah setahun jadi Stokis Suzyhoney.

Sebagai stokis, saya nak buka peluang pada wanita-wanita di luar sana yang berminat untuk buat income sehingga 4 angka sebulan. Sehingga kini saya sudah ada berpuluh-puluh agen yang buat income aktif setiap bulan. Dorang seronok, saya pun seronok. Kami ibarat macam satu keluarga. Kami ada group support, kami ada kelas marketing percuma. Semua bahan untuk marketing saya sediakan. Percuma aje.

Okay, tu aje lah nak cerita ye kisah saya bersama Suzyhoney.

Korang kalau berminat nak buat income bersama suzyhoney, boleh lah pm saya ya.

sms/call/whatsapp : 019-3797088
Email : norzanariahismail@gmail.com
Facebook : Norzanariah Ismail
FB Page : Tips Cantik Menawan - Suzyhoney Herbs







1 comment:

Thanks for your comments. Don;t forget to click follow....:)

MINYAK AROMATERAPI SERAI WANGI SUZYHONEY - Harga promo RM11 sahaja

 Assamualaikum semua. Hai lamanya tak update kan. Macam busy sangat je. 😅 Okay lah just nak share, Suzyhoney tengah ada PROMO Minyak Serai ...