Friday, January 17, 2014

Set Kesuburan Shaklee

Anak atau zuriat adalah keinginan suami isteri bila berkahwin. Tapi bila sudah beberapa tahun kahwin, Allah duga masih belum diberi zuriat. Antara punca sukar hamil ialah kerana hormon yang tidak seimbang dan masalah kesuburan.

Tetapi ini bukan jalan mati dan bukannya bermaksud anda tidak boleh hamil sampai bila-bila. Untuk mengetahui masalah sebenar disebalik kesukaran untuk hamil, anda dicadangkan berjumpa dengan doktor untuk membuat pemeriksaan untuk mengetahui sama ada anda atau pasangan yang mempunyai masalah kesuburan.

Suami boleh membuat ujian kiraan sperma dan mengetahui kualiti sperma yang dihasilkan baik atau tidak.

Isteri pula disarankan melakukan pemeriksaan kesihatan ovari dan ovum. Sekiranya kita telah mengetahui puncanya, lebih mudah untuk diselesaikan.

Selain itu, anda boleh mencuba mencari jalan penyelesaian. Antara salah satu ikhtiar untuk hamil ialah dengan mencuba Set Kesuburan Shaklee.

Mengapa Set Kesuburan Shaklee?

Ini kerana : 

1. Set ini memperbaiki kebolehan seksual lelaki. 
2. Menyeimbangkan hormon bagi wanita. 
3. Memberi kesihatan kepada sistem reproduktif. Ini sangat penting untuk pembentukan janin ketika hamil. 
4. Meningkatkan kiraan sperma. 
5. Memanjangkan hayat sperma apabila dilepaskan.
6. Tingkatkan motiliti sperma dan halang sperma dari bergumpal. 
7. Tambahkan hormon estrogen bagi isteri dan testosterone bagi suami.

Bagi membantu mengembalikan kesuburan anda supaya mudah hamil, suami dan isteri dicadangkan untuk makan set berbeza.

Untuk isteri dicadangkan untuk mengambil:


1. GLA Complex 

Penting untuk isteri bagi menghasilkan 'cecair kesuburan'. Cairan ini membantu memberi ruang untuk sperma terus hidup di dalam tiub fallopio hingga lima hari. Selain itu, GLA berfungsi memberi keseimbangan hormon yang memberi kesan pusingan period yang tetap dan kurangkan kesakitan ketika datang bulan. Juga membantu mengecutkan cyst jika ada.





 2. Vita-Lea Complex

Penting bagi membekalkan dan menyeimbangkan keperluan nutrisi dalam dalam. Oleh kerana gaya hidup yang sibuk, pemakanan yang tak sihat. Semua ini sebab kita hilang atau tak langsung menikmati nutrisi penting sehari-hari. Jika badan dilengkapi dengan semua vitamin dan mineral. Pastinya badan akan lebih cekap berfungsi.




3. Alfafa

Ini paling penting untuk isteri/wanita. Bertindak seperti kacip fatimah. Juga merawat masalah-masalah 'Miss V' (organ reproduktif wanita) seperti keputihan, kegatalan dan sebagainya.

Untuk suami  dicadangkan untuk mengambil:



1.      Zinc

Ini khas untuk suami. Mempertingkatkan kualiti sperma. Juga menambah kepekatan dan kekuatan sperma. Bertindak meransang perbentukan hormon testosterone juga menambah jumlah bilangan sperma.



2.      Vita E Complex

Bagi meningkatkan kualiti sperma. Vita E sangat membantu. Menambah kiraan atau bilangan sperma. Juga tingkat kebolehan reproduktif bagi suami. Ia juga membantu melahirkan rasa 'bersemangat' untuk bersama pasangan masing-masing.

Berapa kos untuk set kesuburan?

GLA Complex
RM 91.25
60 biji

Vita Lea Complex
RM 88.75
120 biji

Alfafa Complex
RM 53.75
330 biji

Zinc Complex
RM 33.75
120 biji

Vita E Complex
RM149
120 biji

Nak harga diskaun?
Boleh hubungi saya segera untuk mendapatkan harga diskaun serta tips dan cara pengambilan untuk kesan yang optimum.

"Nasihat untuk mereka yang berusaha mendapatkan zuriat. Selepas buat ujian-ujian kesuburan untuk kedua suami isteri dan selepas buat pembedahan untuk membunag cyst/fibroid atau lain-lain. Tumpukan masa untuk berdoa, berusaha kuruskan berat badan dengan dieting, buat exercise 30 minit setiap hari. Makan supplemen-supplemen multivitamin, Vitamin E, Vitamin C, Folic, tenangkan jiwa dan emosi. Jangan tergesa-gesa nak buat ini dan itu. Setiap rawatan perlu 3 hingga 6 bulan untuk lihat keberkesanan" - Pakar Oncology Malaysia, Dr Hamid Arshad

Untuk pesanan dan keterangan lanjut, sila hubungi saya.
Call/SMS/Whatsapp : 019-3797088
Email: norzanariahismail@yahoo.com
SID No : 1090328
COD: Bangi - Kajang - Serdang - Putrajaya - Klang - Kemaman

I'M YOUR SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR.

“The greatest wealth is Health.”

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments. Don;t forget to click follow....:)

MINYAK AROMATERAPI SERAI WANGI SUZYHONEY - Harga promo RM11 sahaja

 Assamualaikum semua. Hai lamanya tak update kan. Macam busy sangat je. 😅 Okay lah just nak share, Suzyhoney tengah ada PROMO Minyak Serai ...